هافبک شوتزن تیم تهرانی می‌گوید هوادار پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اعتماد نوشت: آمار رسمی منتشر شده در نیروی انتظامی نشان می‌دهد؛ در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹؛ هر سال به‌طور متوسط ۴ هزار و ۱۸۳ نفر در ایران به دلیل خودکشی جان‌شان را از دست داده‌اند. با این حساب نرخ مرگ و میر ناشی از خودکشی ۵/۱ مورد به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.
گل سازی، ماموریت مهمی است که سعید مهری از استقلال با خود به اردوی تیم ملی برده و بعد از اعتماد ریکاردو ساپینتو حالا منتظر اعتماد امیر قلعه نویی است.
وقتی دخترم نتوانست در کشور هندوستان به تحصیل ادامه دهد، در حالی به ایران بازگشت که به ماری جوانا اعتیاد پیدا کرده بود، ولی با آن که از من خواسته بود پول توجیبی ماهانه او را به ۲۰ میلیون تومان برسانم باز هم برای باج گیری، خودروی گران قیمت مرا تخریب کرد و...
محمد میری هافبک هوادار قرعه مقابله با پرسپولیس را یک بدشانسی خوب می‌نامد!
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد و کشاورزی شد.
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» وزیر جهاد کشاورزی شد.
ریکاردو ساپینتو به دنبال انتخاب یک مهره قابل اعتماد جهت حضور در ترکیب آبی‌هاست؛ چرا که سعید مهری به دلیل محرومیت، این بازی را از دست داده است.
مهاجم نفت مسجدسلیمان بابت پنالتی از دست رفته از هواداران عذرخواهی می‌کند.
پیمان میری که فصل گذشته توانسته بود دروازه پرسپولیس را باز کند، در پی تکرار این موضوع است.
به اعتقاد اکونومیست، درست است که از جنگ پشیمان شویم، اما پیروزی روسیه در اوکراین جهان را در مسیری سوق می‌دهد که در آن زور پیروز است و مرز‌ها به خشونت کشیده می‌شوند. این مساله می‌تواند رویارویی بعدی را در اروپا تسریع کند و این حس را تقویت می‌کند که قدرت غرب و ارزش‌های جهانی که از آن حمایت می‌کند درحال افول است. اما پیروزی در اوکراین نشان خواهد داد که یک دموکراسی نیازی به تعظیم در برابر همسایه بسیار بزرگ‌تر و خودکامه خود ندارد.
محمد میری یکی از نقش‌هلی اصلی شکست پرسپولیس مقابل هوادار را ایفا کرد.
نفت مسجد سلیمان پس از دو تساوی پی در پی و بسته نگه داشتن دروازه خود، در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر یک‌ مغلوب استقلال مدعی شد.
در حالی که اشکش مهره‌های کلیدی‌اش را برای جدال با مس کرمان روی نیمکت نشانده بود، اما حضور تعویضی آن‌ها داشت کار دست حسین‌خانی و شاگردانش می‌داد.
مهاجم سرعتی نفت مسجد سلیمان پایه گذار برد این تیم بود.
مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
میچی باتشوایی که در غیاب روملو لوکاکو از سوی روبرتو مارتینز به عنوان مهاجم اصلی بلژیک به میدان رفته بود تک‌گل پیروزی‌بخش شیاطین سرخ را مقابل کانادا به ثمر رساند.
اولیویه ژیرو که در پیروزی 4-1 فرانسه بر استرالیا دو گل به ثمر رساند این برد را برای افزایش اعتماد به نفس خروس‌ها موثر دانست و آن را گامی محکم در مسیری درست توصیف کرد.
پیمان میری معتقد است رضا مهاجری می‌تواند نفتی‌ها را از این بحران خارج کند.
میری، هافبک هوادار می‌گوید این هفته با یک تیم بزرگ بازی دارند اما برای پیروزی مقابل استقلال امیدوار هستند.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
مهاجم نفت مسجدسلیمان از انگیزه‌های خود برای تکرار گلزنی در استادیوم شهید وطنی مقابل نساجی خبر داد.
فرهاد مجیدی می‌گوید اعتقاد زیادی به تیمش دارد، ولی مجری برنامه تلویزیون امارات با شک به این موضوع نگاه می‌کند.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که با حمایت هواداران، آنها می توانند در هفته نخست لیگ برتر از سد مس کرمان عبور کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ